علی محمد حاضری
تکذیب تهیه لیست انتخاباتی از سوی اصلاح‌طلبان



فرارو- دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تهیه هرگونه لیست انتخاباتی از سوی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.


روز گذشته سایت نزدیک به طیف سنتی اصولگرایان لیست انتخاباتی احتمالی ۲۰ نفره اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد. این در حالی است که تاکنون حتی اندک تحرکی از اردوگاه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات مشاهده نمی‌شود.


در همین حال علی محمد حاضری، دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در گفتگو با فرارو با رد وجود چنین لیستی گفت: اساسا اصلاح طلبان در گام نخست هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته‌اند که بخواهند در گام بعدی اقدام به تهیه لیست انتخاباتی کنند.


وی افزود: اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات با موانعی روبرو هستند که تا آن موانع رفع نشود علاقه‌ای به حضور در انتخابات ندارند.


حاضری در تشریح موانع حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: حضور در هر انتخاباتی به میزان مشخصی از اعتمادسازی نیازمند است و تا فضای بازسازی اعتماد در عرصه سیاسی حاکم نشود بعید است که اصلاح طلبان عزمی برای حضور در انتخابات داشته باشند.


وی در ادامه درباره انتشار چنین لیستی توسط سایت‌های خبری نزدیک به اصولگرایان گفت: به هر حال جریان سیاسی حاکم به این نتیجه رسیده است که برای گرم کردن تنور انتخابات نیازمند حضور یک رقیب جدی و قوی است و در این بین اصلاح طلبان بهترین گزینه محسوب می‌شوند.


دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تصریح کرد: با این حال اینگونه اقدامات چندان مطلوب به فایده نیست چرا که بازارگرمی‌های از این دست اصلاح طلبان را برای حضور در انتخابات ترغیب نخواهد کرد و هر حرکت و اقدامی از سوی این طیف سیاسی منوط و موکول به بازسازی اعتماد در جامعه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا